دانشگاه آزاد اسلامی قم و پارک علم و فناوری تفاهم نامه همکاری امضا کردند


به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری قم، دانشگاه آزاد اسلامی در جهت هم افزایی و استفاده از ظرفیت های مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بنابراین گزارش، در این نشست ابتدا دکتر سیدهاشم عارف با اشاره به ظرفیت ها و فعالیت های پارک علم و فناوری قم در یک ساله اخیر گفت: دانشگاه آزاد با توجه به رویکرد و توانمندهایی که دارد می تواند فضای خوبی برای نخبگان و نوآوران خود ایجاد کند.

رئیس پارک علم و فناوری تشکیل مرکز رشد تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی توجیهی و استفاده از امکانات دانشگاهی در جهت توسعه علم و فناوری استان را از جمله مهمترین نیازهای مشترک دو طرف اعلام کرد.

در ادامه دکتر غلامعلی قاسمی، رئیس دانشگاه آزاد واحد قم  با ابراز خرسندی از همکاری و تعامل با پارک علم و فناوری گفت: خواستار آن هستیم که پارک با ظرفیت و تجربه ای که در اختیار دارد بتواند راه های توسعه علم و فناوری در دانشگاه  را پی گیری کرده و انجام دهد.

شایان ذکراست در این بازدید که آقای دکتر غلامعلی قاسمی(رئیس دانشگاه آزاد واحد قم)، آقای دکتر نجفی(معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد قم) و آقای خانی ( مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد واحد قم) حضور داشتند، تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم به امضا طرفین رسید.