در جلسه مدیران روابط عمومی مطرح شد؛ تقدیر از عملکرد ستاد علم و فناوری در نمایشگاه هفته دولت


به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، در این جلسه که به مدیریت و میزبانی آقای آل احمد مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم برگزار شد، از عملکرد ستاد علم و فناوری که به مدیریت پارک و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از دوم تا هفتم شهریور ماه سال جاری برگزار شد، تقدیر شد.
بنابراین گزارش، در این گردهمایی که به مناسبت سالگرد پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به قم  روز دوشنبه هفدهم مهرماه برگزار شد، آقای آل احمد از به روز بودن سایت پارک علم و فناوری قم نیز تقدیر کرد.
در ادامه، آقای یارمحمدی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک با ارایه گزارش مبسوطی از عملکرد ستاد علم و فناوری در نمایشگاه دولت گفت: خوشبختانه در این نمایشگاه بیش از 35 جلسه مذاکره رسمی و غیر رسمی برگزار شد و چند جلسه نیز برای بعد از نمایشگاه برنامه ریزی گردید. حتی بعد از نمایشگاه با حضور غرفه داران جلسه آسیب شناسی و ایجاد راهبرد برای نمایشگاه های آینده برگزار شد.
مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری با تاکید براینکه فلسفه وجودی پارک حاصل سفر مبارک مقام معظم رهبری به قم است، گفت: پارک علم و فناوری با وجود نبود ردیف بودجه اعتباری گام های اساسی در راستای منویات مقام عظمای ولایت برداشته است که امیدواریم سایر دستگاه های اجرایی نیز با توجه به دغدغه اساسی معظم له درباره نخبگان و شرکت های دانش بنیان همکاری و تعامل خوبی با پارک داشته باشند و مجموعه مدیریت پارک نیز از هرگونه ارایه پیشنهاد ونظرات استقبال کرده و مدیران دستگاه ها را برای بازدید و تبادل نظر دعوت می کند.
شایان ذکر است در جلسه مدیران روابط عمومی بیش از 60 دستگاه اجرایی استان  هریک از نمایندگان به ارایه دستاوردها و نیز تشریح برنامه های خود در سالگرد ورود مقام معظم رهبری به قم که در تاریخ 27 مهرماه سال 1389 روی داده است، پرداختند.