رئیس پارک علم و فناوری استان قم خبر داد: اولین Startup-Weekend صنایع فرهنگی کشور برگزار می شود


81536673-6327485

به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری استان قم،دکتر اخوان علوی با اشاره به اهمیت فناوری های نرم و هویت ساز و با توجه به ظرفیت های بسیار خوب دانشگاهی و حوزوی استان درحوزه علوم انسانی و اسلامی، از برگزاری اولین رویداد آموزشی– تجربی استارتاپ ویکند (startup weekend) استان قم در حوزه “علوم انسانی، صنایع فرهنگی، و فناوریهای نرم و هویت ساز” توسط مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری استان قم و با حمایت دبیرخانه کارگروه نظام نوآوری فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی درسال جاری، خبر داد.
وی افزود: استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی- تجربی است که در ۳ روز انتهای هفته برگزارمی شود. در این برنامه، شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل علاقه مندان راه اندازی کسب و کارهای نوآورانه و صاحبین ایده ها و طرح های نوآورانه و فناورانه گرد هم می آیند تا در مدت ۵۴ ساعت ایده ها و طرح های خود را معرفی نمایند، در صورت اخذ تاییدیه هیأت داوران تیم کاری تشکیل دهند، و برای طرح خود سرمایه جذب نمایند و زمینه ی اجرای آن را فراهم سازند.
رئیس پارک علم و فناوری استان درپایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی استان شاهد برگزاری پرشور و فعال اولین رویداد آموزشی-تجربی کشور در حوزه فرهنگی و فناوری های نرم باشیم.