اولین جلسه هم اندیشی مدیران مراکز رشد علوم انسانی سراسر کشور برگزار شد


shoshtari

پیشنهاد مدیر مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری قم درخصوص برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران مراکز رشد علوم انسانی سراسر کشور و در حاشیه نشست روسای پارک های علم و فناوری و مدیران مراکز رشد کشور مورد استقبال قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری قم، در این نشست مدیر مراکز رشد پارک علم وفناوری طی سخنانی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظّم رهبری و وزیر محترم علوم به حمایت از تجاری سازی ایده های علوم انسانی بر ضرورت هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر این مراکز تاکید کرد.

حمیدرضا شوشتری اظهارداشت: شبکه سازی، شناخت متقابل و همگرایی بیشتر مدیران مراکز رشد در حوزه علوم انسانی و شناخت چالشها و مشکلات این حوزه  از جمله موضوعات مشترکی است که میتواند در این جلسه هم اندیشی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

گفتنی است در ادامه، پیشنهاد مدیر مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری قم مورد استقبال مسئولین وزارت علوم و حاضرین قرار گرفت و متعاقب آن اولین جلسه هم اندیشی مدیران مراکز رشد علوم انسانی سراسر کشور در حاشیه این نشست برگزار و گزارش نتایج بدست آمده و توافقات حاصل شده درآن  توسط مدیر مرکز رشد علوم انسانی قم در جلسه اختتامیه نشست قرائت گردید.