واحد فناور مانا هوش دانش آزما

مدیرعامل سید مهدی حسینی دستجری سید مهدی حسینی دستجری
دسته برق و الکترونیک

شرکت مانا هوش دانش آزما فعالیت رسمی خود را در تاریخ 11/05/1395 تحت شماره‌ی ثبت 14314 نزد اداره ثبت شرکت‌های استان قم آغاز نمود. این شرکت در تاریخ 21/12/1395 از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت دانش‌بنیان نوپا شناخته شد. در تاریخ 01/07/1396 به عضویت پارک علم و فناوری استان قم در آمد و همزمان با استقرار در پارک علم و فناوری، موفق به اخذ مجوز واحد فناوری گردید.

هسته‌ی اصلی شرکت از جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از رشته‌های مختلف مهندسی با چندین سال سابقه همکاری، ایجاد شده است. هدف اصلی شرکت، کمک به ارتقا سطح فناوری کشور در حوزه‌ی سیستم های کنترل و ثبت داده بلادرنگ نهفته می‌باشد. این سیستم‌ها، دارای کاربردهای وسیع در حوزه‌های گوناگون صنعتی، کشاورزی، دفاعی و حتی کاربردهای خانگی می‌باشند. شرکت مانا هوش دانش آزما امیدوارست بدینوسیله گوشه‌ای از نیازمندهای اساسی کشور را در زمینه‌های مرتبط، رفع نموده و به ارتقاء جایگاه فناوری ایران در میان کشورهای جهان کمکی هر چند کوچک  بنماید.
سایر محصولات این شرکت عبارتند از: دیتا لاگر ایزوله سنکرون، پاور آنالایزر 3 فاز، دیتالاگر دما، دیتالاگر لودسل و استرین گیج، دیتالاگر دما و رطوبت، ایونت رکوردر، تحلیلگر پاسخ فرکانسی، انواع مبدل لودسل و استرین گیج، راه انداز شیرهای سرو هیدرولیک