تولید پایدار در کشاورزی عبارت است از حفظ منابع پایه آب و خاک، محیط‌زیست و اقتصادی نمودن تولید با اعمال مدیریت بهینه، به‌طوری‌که تولیدات کشاورزی وابسته به نوسان نباشد و امنیت غذایی تأمین گردد. یکی از ابزارهای مناسب برای رسیدن به تولید پایدار محصولات کشاورزی، استفاده از کودهای مناسب است. مصرف کودها علاوه بر افزایش تولید، باید کیفیت محصولات کشاورزی را ارتقا دهد و محیط‌زیست را نیز آلوده نسازد تا بدین طریق سلامتی انسان، جانوران و گیاهان تضمین گردد.

امروزه با توجه به رابطه مستقيم مواد غذايي با بخش كشاورزي و همچنين با توجه به روند روز افزون جمعيت، طبق پیش‌بینی مارکت‌های جهانی نیاز به انواع کودها رشد چشمگیری خواهد داشت. تعداد قابل توجهی شرکت در این زمینه در ایران فعال هستند و با توجه به نیاز بازار و ظرفیت تولید آن‌ها، به هیچ عنوان نمی‌توانند پاسخگوی نیاز بازار باشند و بنابراین حجم بسیار زیادی از نیاز کشور از طریق واردات تأمین می‌گردد. همچنین لازم به ذکر است که اغلب کودهای آمینواسیدی و خود آمینواسیدها وارداتی بوده و متکی به خارج هستند.

مجموعه ما با تکیه بر دانش فنی متخصصان جوان خود و با سال‌ها تحقیق و توسعه، توانسته است که تمامی اجزا و ملزومات این محصولات را بومی‌سازی کند و امید است که به لطف خدا گام مهمی در تولید و خودکفایی این محصولات بردارد.